Zespół Szkolno - Przedszkolny w Lutyni

Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w czasie nauki zdalnej spowodowanej sytuacją epidemiczną.



 

Specjaliści szkolni udzielają pomocy psychologiczno-pedagogicznej wszystkim osobom potrzebującym, w formie dostosowanej do potrzeb.

 

 

Dyżury psychologów i pedagogów szkolnych:

 

Psycholog

Alicja Szarapanowska-Walkiewicz

E-mail: splutyniapsycholog@gmail.com

Dyżur w dzienniku Vulcan i aplikacji Teams w godzinach pracy.

 

Pedagog

Agata Czarnecka

E:mail: : pedagogsp.lutynia@gmail.com

Dyżur w dzienniku Vulcan i aplikacji Teams w godzinach pracy.

 

Logopeda

Małgorzata Bibrowicz

E-mail: logopeda.sp.lutynia@gmail.com

Dyżur w dzienniku Vulcan i aplikacji Teams w godzinach pracy.

 

 

https://view.genial.ly/60942d3e9cf4730d7e6fec96/social-square-post-pomoc-pp

 

 

Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną w Środzie Śląskiej.

 

 

Informujemy także, że dodatkowego wsparcia udziela Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Środzie Śląskiej, która funkcjonuje w trybie stacjonarnym.
Specjaliści Poradni są do Państwa dyspozycji codziennie i udzielają wsparcia i pomocy psychologiczno–pedagogicznej - numery telefonów TUTAJ.


Ponadto do Państwa dyspozycji jest skrzynka mailowa: mail to: ppp@powiat-sredzki.pl, przez którą codziennie można kontaktować się ze specjalistami Poradni i uzyskać potrzebną pomoc.

 

Na terenie miasta Wrocław istnieje także możliwość skorzystania z bezpłatnego wsparcia psychiatrycznego - szczegóły znajdziecie Państwo TUTAJ.

 

Zapraszamy także do zapoznania się z bardzo ciekawą broszurą informacyjną "Jak dbać o zdrowie psychiczne w czasie epidemii" autorstwa pedagog Kamili Białousz: BROSZURA

 

SPECJALIŚCI NASZEJ SZKOŁY POLECAJĄ:

 

Dziennik dla dzieci, którego zadaniem jest pomoc w radzeniu sobie z aktualną sytuacją - link

 

Dziennik jest narzędziem, które ma pomóc dzieciom wyrazić to, co czują i myślą w związku z aktualną sytuacją. Ekspresja własnych przeżyć w formie pamiętnika, rysunki, wklejane zdjęcia pozwolą w bezpieczny sposób wyrazić to, z czym dziecko się zmaga. Nazwanie i opisanie emocji jest pierwszym, niezwykle ważnym krokiem w radzeniu sobie z nimi.
Każda z kart pracy może stać się inspiracją do rozmowy o ważnych dla dzieci i rodziców sprawach - rozmowy, ale też wspólnych działań, które pomogą uporać się z poczuciem frustracji, niepewności czy żalu..
Zachęcamy dzieci do rozbudowy dziennika według własnych pomysłów, Wasza wyobraźnia może sprawić, że będzie jeszcze bogatszy i ciekawszy.